Η Εταιρία Seventeen είναι μια διεθνής μάρκα που κυριαρχεί στο χώρο της από το 1962 και συνεχίζει να τελειοποιείται στην… Τέχνη της Ομορφιάς! Συμμετέχοντας στην παγκόσμια εκστρατεία “Η Μόδα βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους” μας ζήτησε να τυπώσουμε κορδέλα και να την κόψουμε ωστε να γίνουν βραχιολάκια με το μότο της εκστρατείας “Μάθε, πρόλαβε, αντιμετώπισε… Fashion Targets • Breast Cancer Hellas”
Τυπώσαμε κορδέλα με ψηφιακή εκτύπωση σε 3 χρώματα. Την κορδέλα την κόψαμε με την τεχνική της θερμοκοπής ώστε να μην ξεφτίσει στις άκρες. Τα κορδελάκια παραδίδονται κομμένα στα 35 εκατοστά για να γίνουν βραχιολάκια. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τυπωμένες κορδέλες δείτε τη σελίδα μας εδώ. Για να ζητήσετε κομμένη κορδέλα για βραχιολάκια, επικοινωνήστε μαζί μας.
Η εκστρατεία «Η μόδα βάζει στόχο τον καρκίνο του στήθους» έγινε γνωστή από τα μπλουζάκια με σήμα το «Στόχο» και λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα έχοντας υλοποιήσει πολλά προγράμματα πρόληψης αλλά και παροχή δωρεάν προληπτικών εξετάσεων σε περισσότερες από 28.000 γυναίκες. Σήμερα διαπιστώνουμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών συνεχίζει να αγνοεί την αναγκαιότητα των προληπτικών εξετάσεων. Η νέα καμπάνια «Βάλτε και εσείς Στόχο την πρόληψη» σκοπεύει να εκπαιδεύσει τις νεότερες ηλικίες και να αφυπνίσει τις μεγαλύτερες.
Η Εκστρατεία “Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους” (Fashion Targets Breast Cancer) ξεκίνησε στην Αμερική το 1994 και στόχος της ήταν η ενημέρωση για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού (αυτοεξέταση και μαστογραφία). Ο “Στόχος” δημιουργήθηκε από τον Ralph Lauren με την πίστη ότι η μόδα μπορεί να σώσει ζωές, προωθώντας την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση (αυτοεξέταση και μαστογραφία).
Υποστηρικτές της Εκστρατείας έχουν υπάρξει οι πιο διάσημοι σχεδιαστές μόδας, κορυφαία μοντέλα, φωτογράφοι και άνθρωποι των τεχνών από όλο τον κόσμο καθώς και διεθνείς εταιρείες που έχουν στηρίξει την εκστρατεία χορηγικά, μεταφέροντας παράλληλα το μήνυμα της πρόληψης.
Η ομάδα της Εκστρατείας “Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους” ξεκίνησε τη δράση της στην Ελλάδα το 2001 και για περισσότερα από 13 χρόνια στόχος της είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τις Ελληνίδες για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης (αυτοεξέταση και μαστογραφία) του καρκίνου του μαστού. Το 2008 η ίδια ομάδα ίδρυσε την Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης για τον Καρκίνο “Στόχος-Πρόληψη”.
Πηγή κειμένου: Fashion Targets Breast Cancer
Επιμέλεια φωτογραφιών Newman Co. 2018