Συχνές Ερωτήσεις / FAQ

Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Η εταιρεία μας εξειδικεύεται στα είδη συσκευασίας.

Πιο συγκεκριμένα, ασχολείται με τρεις διαφορετικούς τομείς:

✓ τη συσκευασία καταστημάτων και τα σταντ κοσμημάτων (newman.com.gr),
✓ την παραγωγή συσκευασιών με το λογότυπο που επιθυμείτε (customboxes.gr) &
✓ με είδη DIY για την κατασκευή μπομπονιέρας (bombonieres.com.gr).

Τα προϊόντα που αφορούν επαγγελματίες καταστημάτων πωλούνται σε ποσότητες και τιμές χονδρικής. Ωστόσο, αν επιθυμείτε να αγοράσετε κάποια από τα προϊόντα μας ως ιδιώτης είναι εφικτό, με την προϋπόθεση πως η παραγγελία σας αφορά την ίδια ελάχιστη ποσότητα που ισχύει και για τη χονδρική, αλλά σε τιμές λιανικής. Το τμήμα που αφορά τα DIY προϊόντα για μπομπονιέρες λειτουργεί για την εξυπηρέτηση ιδιωτών.

Οι ελάχιστες ποσότητες των προϊόντων μας αναγράφονται στο site, μέσα στη σελίδα κάθε προϊόντος ξεχωριστά (δίπλα στο πεδίο «προσθήκη στο καλάθι»).

Για ειδικές παραγγελίες – εκτυπώσεις, οι ελάχιστες ποσότητες καθορίζονται από το είδος της συσκευασίας που θέλετε να τυπώσετε, τη μέθοδο εκτύπωσης που θα επιλεχθεί και τα χρώματα στο σχέδιο που θα τυπωθεί.

Συγκεντρώστε αυτές τις πληροφορίες και στείλτε μας e-mail στο [email protected] ώστε να σας ενημερώσουμε για τις ελάχιστες ποσότητες και τα κόστη.

Αν τα προϊόντα που παραγγείλατε είναι ετοιμοπαράδοτα, έχουν μέσο χρόνο αποστολής τις 7 εργάσιμες ημέρες.

Σε περίπτωση που οι κωδικοί δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι, θα ενημερωθείτε από το προσωπικό μας για το χρόνο που θα χρειαστεί για την αποστολή στο χώρο σας ή θα σας προτείνουμε κάτι παρόμοιο, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.

Σε περίπτωση ειδικών παραγγελιών – εκτυπώσεων:

  • Για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα θα χρειαστούν 10-15 ημέρες.
  • Για μη διαθέσιμους κωδικούς θα χρειαστούν 20-45 ημέρες (ανάλογα με το προϊόν και την κατασκευή).

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 3228180 ή μέσω e-mail στο [email protected] ώστε να προβούμε σε αντικατάστασή τους ή πίστωση για αγορά κάποιου άλλου προϊόντος. Επιστροφές χρημάτων ΔΕ γίνονται, όπως επίσης δεν επιστρέφονται κουφέτα / τρόφιμα & άλλα ζαχαρώδη.

Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών και θα πρέπει να στείλετε τα προϊόντα στην εταιρεία μας στην αρχική τους κατάσταση, με δικά σας έξοδα αποστολής-μεταφοράς.

Αλλαγές σε τυπωμένα προϊόντα δε γίνονται δεκτές.

Σε όλες τις χώρες και περιοχές, ακόμα και τις πιο δύσβατες. Συνεργαζόμαστε με πολλές μεταφορικές και εταιρείες κούριερ. Πάντα αξιολογούμε πρωτίστως το μέγεθος της παραγγελίας σας. Παραγγελίες για αποστολή στο εξωτερικό εκτελούνται μόνο εφόσον εμπεριέχουν προϊόντα συνολικής αξίας από 200€ και άνω.

Η έδρα μας βρίσκεται Θησέως 10, στο Σύνταγμα. Σας περιμένουμε οποιαδήποτε στιγμή κάθε Δευτ.-Παρ. 09:00-16:00 και Σαβ. 09:00-15:00.

Αν επιθυμείτε δειγματισμό για ειδικές παραγγελίες καλό θα ήταν να κλείσετε ραντεβού στο χώρο μας με τον υπεύθυνο ώστε να υπάρχει προετοιμασία, ακόμα και εκτός ωραρίου εργασίας.

Το λογότυπο της εταιρείας σας το χρειαζόμαστε σε μορφή vector graphic (διανυσματικό γραφικό), με το χρώμα της εκτύπωσης που επιθυμείτε ή ασπρόμαυρο.

Παραδείγματα αρχείων vector (διανυσμάτων) έχουν ως εξής:

Vector files

  1. Illustrator .ai file (fonts converted to outline)
  2. Corel .cdr file (fonts converted to curves)
  3. Encapsulated PostScript .eps file
  4. Scalable Vector Graphics .svg file
  5. Drawing exchange format .dxf file
  6. Portable document format .pdf file (όχι σαν αρχείο εικόνα αλλά vector graphic)

Εάν δεν έχετε κάποιο από τα παραπάνω αλλά γνωρίζετε ποια γραμματοσειρά έχει χρησιμοποιηθεί για το λογότυπό σας, στείλτε μας το όνομα της γραμματοσειράς σας ή το αρχείο (fond) της.

Αν δεν έχετε ή δεν γνωρίζετε τη γραμματοσειρά, το επόμενο καλύτερο είναι ένα αρχείο ασπρόμαυρο (black and white) εικόνας υψηλής ανάλυσης στα 300dpi, όπως τα ακόλουθα:

Image files

  1. Tagged image file format .tif or .tiff file (κατά προτίμηση στα 300dpi και όσο πιο μεγάλο γίνεται)
  2. Joint Photographic Experts Group .jpeg file (κατά προτίμηση στα 300dpi και όσο πιο μεγάλο γίνεται)

Εάν μετά από αυτό δεν μπορούμε ακόμα να δημιουργήσουμε και να επεξεργαστούμε την έκδοση του λογοτύπου σας, θα πρέπει να το ξανασχεδιάσουμε από την αρχή, γεγονός που συνεπάγεται ένα επιπλέον κόστος, το οποίο θα εξαρτηθεί από τη δυσκολία του σχεδιασμού.

Το έμπειρο γραφιστικό μας τμήμα παρέχει αυτή τη δυνατότητα με ένα επιπλέον κόστος για εσάς, που θα εξαρτηθεί από τη δυσκολία του σχεδιασμού.

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με τον τρόπο αποστολής, το ακριβές κόστος των μεταφορικών και την άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων. Δεν πληρώνετε απευθείας με την υποβολή της παραγγελίας σας στο site.

Η πληρωμή πραγματοποιείται είτε πριν την αποστολή των συσκευασιών μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας NewMan (Τράπεζα Eurobank & Πειραιώς) είτε κατά την παράδοση με αντικαταβολή.